Hoe kun je imovie projecten helemaal verwijderen?

Ik wil graag opslag vrij maken en Imovie neemt veel opslag in, omdat er een paar lange video’s in staan die ik aan het editen ben. Ik kan wel in de Imovie app een project verwijderen, maar dan is die gewoon weg uit de app en niet helemaal van mijn laptop verwijderd. (ik heb trouwens de macbook air 2013). Maar er komt zo dus geen opslag vrij… Hij staat dus nog ergens op mijn laptop. Maar waar staat die dan? Want overal lees ik dat je bij de finder en dan bij films moet kijken en dat daar je Imovie bibliotheek met alle projecten staat, maar bij mij staat er alleen “Imovie bibliotheek” en geen losse projecten…

Het enige wat lukt is dat ik de hele Imovie bibliotheek in een keer verwijder. Maar als je dat verwijdert is dus je hele bibliotheek met al je Imovie projecten in een keer weg. En dat is niet erg als alles gewoon weg kan, maar ik heb projecten die ik nog erin wil laten staan en ik wil alleen een paar projecten verwijderen.

Weet iemand hoe ik Imovie projecten los van elkaar helemaal kan verwijderen en dat dat project dan ook helemaal weg is van mijn laptop? Ik vind nergens het antwoord, dus hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb er foto’s van bijgevoegd.

Picture for question
een jaar geleden
in: Software
3.2K

Antwoorden (1)

Hopelijk zij overbodige renderbestanden de oorzaak.
Open voorkeuren van iMovie en verwijder deze.
Zo verwijder je restanten van de projecten.
SimonV
een jaar geleden