Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goed freeware programma om meerdere afbeeldingen tegelijk te converteren?

Ik moet hele mappen tegelijk kunnen converteren van GIF naar JPG. Ik doe nu alles stuk voor stuk maar dat neemt teveel tijd in beslag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
792

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

xnView, gebruik ik nu al een aantal jaar en heeft voor mij nog weinig beperkingen opgelegd. Maar goed, er zijn zat van deze freeware oplossingen en het is maar net waar je aan went...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Onderstaande link via google gevonden, dus niet zelf getest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IrfanView - zie Bron.

Toegevoegd na 2 minuten:
IrfanView is ook uitermate geschikt om plaatjes te bekijken. Het kan een heleboel formaten aan.

Daarnaast kun je er eenvoudige bewerkingen mee doen. Het is echter beslist geen professioneel beeldbewerkingsprogramma - verwacht dus geen PhotoShop-achtige mogelijkheden.

Tot slot kun je afbeeldingen converteren. Je kunt zowel afmetingen aanpassen (vergroten, verkleinen), kleurendieptes aanpassen, als formaten veranderen (in jouw geval: van GIF naar JPG). Al deze conversies kunnen ook in batch-verwerking.
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding