Foto's verwijderd, ook uit prullenbak. Hoe kan ik we terughalen zonder dat je naar een speciaal bedrijf gaat?

Tussen een aantal foto's die ik verwijderde zaten er een paar die ik niet weg wou doen, maar kwam er te laat achter. Hoe haal je dat terug zonder dat je naar speciale mensen of instellingen moet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
14.2K

Het beste antwoord

probeer recuva eens dit moet je natuurlijk wel meteen doen nadat je merkt dat iets weg is
als je de foto maanden geleden in de prullenbak hebt weggegooit is het denk ik niet meer te achterhalen.
zelfs niet met een bedrijf
maar je zal verbaasd zijn over wat er nog terug te halen is
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met "Get data back" kun je bestanden opzoeken, vinden, maar helaas pas herstellen als je hiervoor zo'n 50 dollar voor een licentie hebt betaald.
Er zijn ook programma's beschikbaar die je vantevoren al geinstalleerd moet hebben om data terug te halen.

Ik heb ook begrepen dat undelete ook data terug kan halen, maar daar heb ik vanuit Windows geen ervaring mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'undelete' zou moeten werken. je krijgt dan alle verwijderde data uit een map te zien.
daarnaast zijn er tal van freeware programma's op internet die je kunnen helpen als 'undelete' niet werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder een bedrijf is dat haast niet mogelijk, en dan is het ook nog zo dat je eigenlijk nadat je die foto's hebt verwijderd, je niks meer op de pc moet doen. Hoe meer je programma's gebruikt, des te kleiner dat je de foto's terug kan halen. Het is mij ook overkomen, heb geloof ik 4 foto's van de +/_ 100 terug gekregen.... jammer en misschien is het handig je foto'n niet meer alleen op de pc, maar er een cd-rommetje van maken, dan kan je ze niet meer kwijt raken.