hoe kan ik twee powerpoint presentaties samenvoegen?

ik heb 2 powerpoint presentaties en die wil ik samenvoegen. hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
30.2K

Het beste antwoord

Volgens mij moet je gewoon de dia knippen en plakken, of door middel van slepen met je muis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de ene presentatie selecteer je de betreffende dia's (door Ctrl vast te ouden kun je meerdere dia's selecteren), dan kies je met de rechtermuisknop voor kopiëren, dan ga je naar de andere presentatie en daar ga je op het punt staan waar de dia's moeten komen en met de rechtermuisknop kies je oor plakken.
Als de dia's nog niet helemaal in de juiste volgorde staan, kun je ze nog verschuiven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet gewoon de gehele dia kopieren en plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antwoord wat aan de late kant, maar dan maar voor mensen die nu nog steeds met dit probleem kampen:

(Let op: dit geldt voor PowerPoint 2010)

Open een PowerPoint waar je een andere PowerPoint in wilt voegen. Ga dan naar 'Start' en klik vervolgens op 'Nieuwe dia's' in het submenu Dia's (zorg dat je op de tekst klikt en niet per ongeluk op het icoontje). Er opent dan een dropdownmenu. Helemaal onderaan staat de optie 'Dia's opnieuw gebruiken...'. Kies deze optie. Rechts in je scherm zal een menu verschijnen. Rechtsboven in dit menu staat de optie 'Bladeren'. Klik daarop en kies vervolgens de optie 'Door bestand bladeren...'. De dia's uit je geselecteerde PowerPoint zullen verschijnen. Als je op een dia klikt wordt deze ingevoegd.