Hoe kan ik het hele filmpje afspelen?

Als ik een gepubliceerd filmpje (.wmv) start in media player, wordt er maar een klein deel afgespeeld. Ik krijg geen foutmelding. Het beeld blijft na enkele seconden stilstaan, het geluid stopt en de tijd loopt verder.
Hoe kan ik wel het hele fimpje afspelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

waaschijnlijk is er bij de converteren iets fout gegaan is de codec niet goed weggeschreven
download vcl media player misschien dat hij het wel helemaal kan afspelen doet hij het ook niet zal je het filmpje opnieuw moeten converteren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas, bij vlc media player hetzelfde probleem.
Ik kon het filpmje als .wmv wel afspelen in windows movie maker. Pas na het publiceren naar mijn computer (eveneens .wmv) gaat er iets mis. Zowel movie maker als media player kunnen het bestand niet volledig afspelen.
Ik kan bij het publiceren alleen de bestandsgrootte en -kwaliteit instellen.
Dat heeft toch niets met converteren te maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is het een film van je camera of een film die je gedownload hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gelukt, heb het origineel geconverteerd naar mpeg, daarna bewerkt en gepubliceerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus als ik het goed begrijp heb je met movie maker een film geknipt en geplakt maar zodra je hem opslaat via bestand / film bestand opslaan dan gaat het mis
voor dat je hem opsloeg kon je hem wel helemaal bekijken
in movie maker zo ja dan is er toch iets fout gegaan met de codec die de film in het wmv formaat opslaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig