hoe krijg ik een klein bestandsformaat pdf met redelijke tot goede kwaliteit?

In Photoshop heb ik een collage gemaakt van verschillende ontwerpen. Deze moeten worden verzonden in één pdf en het liefst zo klein mogelijk. Maar wanneer ik het bestand opsla is mijn resolutie heel laag maar bestandsgrootte 4mb. Wanneer ik hetzelfde bestand opsla als .jpeg is het bestand 780 kb met goed kwaliteit. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik gebruik zelf cutePDF, kun je gratis downloaden. Dan open je je afbeelding en druk je op "afdrukken" als printer selecteer je dan CutePDF. Dan maakt hij er een PDF van. Ik heb dan nooit problemen met de resolutie.

Antwoorden (1)

Voeg je .jpeg bestanden toe aan Word en print dat word-document naar pdf.