Me I-buddy doet het niet, hoe kan dat?

Het is een poppetje dat je met Usb aansluit op je comp als iemand dan op msn wat zegt gaat ie bewegen.

De setup is geinstalleerd, ik heb i-buddy manager, maar hij vind me nieuwe i-buddy niet.

Help?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

omdat Microsoft per Januari definitief stop met het ondersteunen van Live Messenger (MSN) dus ook E-Buddy stopt definitief, uit de reden dat de percentage van 2009 meer mensen op MSN zaten als in 2012. Tegenwoordig wordt MSN bijna niet meer gebruikt omdat facebook , Skype en Camfrog dit overgenomen hebben in hun populariteit. Daarom heeft Microsoft gezegd dat msn definitief stopt,

Microsoft heeft Skype over gekocht voor 8 miljard euro, Skype zou msn live messenger gaan vervangen. Daarom worden er geen nieuwe updates gemaakt of nog ondersteund. De oude E-Buddy kan welliswaar nog werken, de nieuwe niet meer. omdat Microsoft deze ondersteuning gedeactiveerd heeft.

langzaam gaat msn , e-buddy , live messenger uit de lucht. En E-Buddy zal dan wel het eerste zijn die uit de lucht zou gaan, omdat zo'n 76% geen gebruik meer maken van E-Buddy.

Lees voor meer informatie over MSN en ondersteuning van Microsoft op

http://www.pcmweb.nl/nieuws/microsoft-stopt-met-msn.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee klopt, het gaat hier over I-buddy.
ik heb wel de nieuwe live messenger 2012, maar het lijkt me sterk dat hij op nieuwere msn's het niet kan doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi, Ik bedoelde een I-buddy, dat is een poppetje.
Hier toch het beste antwoord, want niemand anders reageert en ik wil er 3 punte bij, haha;)