Ik wil graag Itunes op mijn computer zetten. Maar komt niet verder dan het laden bij een groen balkje, dan geeft ie een melding(foto) wat te doen?

Itunes geeft dit als ik Itunes wil downloaden; http://tinypic.com/r/5yz0o9/6 Echt bij elke versie doet die dat. wat moet ik nu doen? Maar op mijn ouders pc doet hij het wel en dat ik een Windows xp en ik heb windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat betekent dat ie het gewoon niet doet als je zelf ermee prutst. je zult hiermee naar een ervaren persoon moeten gaan, maar dan weet k ooknie zeker of t lukt....