windows movie maker opent niet, hoe kan dit?

Hallo,

Sinds een tijdje doet windows movie maker het niet meer bij mij. Als ik hem dan wil openen krijg je een foutmelding dat hij niet geopend kan worden. Weet iemand wat ik kan doen, want ik heb nergens op internet antwoord gevonden...

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik neem aan dat het over windows 7 gaat. verwijderen en opnieuw te installeren.suc6 ermee.

http://windows-movie-maker.nl.softonic.com/

Toegevoegd na 11 minuten:
dus niet windows 7 verwijderen maar alleen moviemaker.met dank aan tomaat.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Maar het lijkt nu net of je adviseert om W7 te herinstalleren :D. (zou het probleem ook oplossen natuurlijk).
niko
11 jaar geleden
gelukkig is er nog de link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Ik heb net windows movie maker opnieuw geïnstalleerd, alleen het probleem is niet opgelost. Ik krijg nog steeds een foutmelding! :(
niko
11 jaar geleden
1.welke foutmelding krijg je precies?
2probeer het een met uitgeschakelde virusscanner.