is er een app waar mee ik mijn smart tv stick ( android ) kan besturen met mijn mobiel ( android )?

is daar dus een programma voor ?
wil gewoon met me touchscreen alles kunnen bedienen vanaf de bank

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

There's is an app for that!

DroidMote, hiermee kun je je android apparaat met een andere android apparaat besturen, speciaal voor dat soort problemen wat jij nu beschrijft.(zie bronnen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke mooi zo iets zoek ik alleen de server versie kost 2 euro dat is niet het probleem, maar hoe betaal ik dat heb geen creditcard en ik heb er eigenlijk ook niet zoveel zin in om 20 euro aan een prepaid creditcard uit te geven want ik gebruik het zo goed als nooit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met zo goed als nooit gebruiken bedoel ik de appstore
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
I see. Dan wordt het al lastig (misschien even googlen naar een 'free' download).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja daar was ik dus net mee bezig alleen die werken niet of er zit geen licentie bij

Andere antwoorden (1)

Er zijn diverse apps waarmee je een tv met Android kan bedienen. Ik weet niet welk merk je hebt?
Ik heb gezocht voor je.
Het resultaat zie je bij de bron staan.
Er zijn wel veel apps te verkrijgen hiervoor.
Zelf heb ik de app voor een Phillips tv en dat werkt echt goed en lekker. Veel succes en (zap) plezier gewenst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja alleen ik heb dus een losse stick waar die android op staat,
Simpel gezegd ik wil gewoon met een android device en ander android device besturen