Hoe krijg ik mijn pc weer zoals voorheen?

Na grondige verwijdering (met revo-uninstaller)van mijn avast-antivirus krijg ik de volgende melding bij het heropstarten: "Kan geen verbinding met een windowsservice maken, waardoor standaardgebruikers zich niet kunnen aanmelden. Als lid van de Administrators-groep raadpleegt u het systeemgebeurtenislog voor meer informatie." Een aantal basisicoontjes in de taakbalk zijn verdwenen. Internetverbinding is weg. Ik besef nu dat ik een aantal registergegevens heb verwijderd die niet mochten verwijderd worden. Hoe herstel ik dit zonder windows opnieuw te moeten installeren. Systeemherstel gaat niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je hebt natuurlijk geen kopie gemaakt? Over welk besturingssysteem hebben we het eigenlijk?

Antwoorden (1)

Ik weet niet welk besturingssysteem je hebt, maar je kan je computer naar een vorige fase brengen door systeem herstel. Doe de volgende procedure voor het te starten.

U kunt Systeemherstel als volgt openen: klik op de knop StartAfbeelding van de knop Start, klik op Alle programma's, klik op Bureau-accessoires, klik op Systeemwerkset en klik vervolgens op Systeemherstel.‍ Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dit niet lukt, kan je je computer nog altijd formatteren.