Eigen software virus vrij op internet explorer?

Ik heb software gemaakt en verkoop hem op mijn eigen website. Maar als iemand de software download geeft internet explorer een virus waarschuwing. De virus scanner niet maar alleen internet explorer. Kan ik het verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

elk bestand dat je download via IE daar krijg je de melding waarschuwing is dat wat je bedoeld?
dat is normaal
de vraag is even is je bestand datgene wat wordt gezien als virus of heb je last op de website zelf ?
wat is je website dan kijk ik even ?
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ik zie het al je hebt het bestand als .exe op het net gezet dat kan niet
je zult het als een zip file neer moeten zetten
ook met google chrome heb ik hetzelfde probleem
capthavoc
12 jaar geleden
http://www.winzip.com/prodpagese.htm ik denk dat ze gebruik maken van zoiets als dit
capthavoc
12 jaar geleden
Nee niet veel meer ik gebruikte ook dreamweaver maar probeer deze eens het werkt wel totaal anders
dus dat is echt wel even omschakelen
www.joomla.org
http://demo.joomla.org/ ander zoiets van magix ?