hoe een "verdwenen" station terug inschakelen van je computer ?

onlangs heb ik geen enkel station dat ik nog terugvind bij "mijn computer", enkel de dvd en cd speler blijken nog "actief". en wat indien het vooropgestelde niet lukt, wat moet ik dan ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit zou wel eens een (nieuw) Windows 7 probleem kunnen zijn ,vermoed ik .
Doe het volgende : Druk op de Windows toets>>E

Kijk in de Windows Verkenner hoe de mapopties staan.
Dit kunt U bereiken door te kiezen voor EXTRA>>mapopties aan te clicken>>Bij ALGEMEEN en linkshalverwege ziet U staan : Navigatiedeelvenster. Zet nu een vinkje bij ALLE MAPPEN WEERGEVEN >> Toepaqssen >> Ok

Start (mocht er om worden gevraagd ) de computer opnieuw op en elk station ,van USB stick tot CD station zal worden weer gegeven.

Groet: Zoekertje

Toegevoegd na 2 minuten:
PS: Lees bij twijfel eventueel het aan te clicken onderwerp nog eens aandachtig door :" Hoe kan ik map-opties wijzigen ? "