Wie weet er een gratis programma'tje die onthoud wat je getypt hebt?

Soms ben je op internet wat aan het typen en ben je te greetig met de 'backspace' bezig. En plots verspringt je browser naar de vorige pagina. Weg tekst, je kan weer opnieuw beginnen.

Is er een programma'tje die onthoudt wat je recentelijk getypt hebt. Zodat je het kan terug vragen.

Grazi.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Jonge, jonge jonge. Check deze site eens: http://www.kmint21.com/keylogger/index-nl.html
echt ongelofelijk dat ze dit durven te maken. Ik vindt het belachelijk, maar in jouw situatie komt het goed uit. Veel plezier dermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zijn vrij veel van dit soort 'key loggers'. Alleen weet je zeker dat je dit wilt? Het zal namelijk ook je bankgegevens onthouden die je hebt ingetypt, het persoonlijke e-mailtje aan je lover en andere privacy gevoelige informatie.

Het soort programma dat je beschrijft wordt meestal gebruikt door hackers of andere kwaadwillende mensen. Ik zou dit dan ook met klem afraden! Dan maar een keer extra iets intypen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, je kan natuurlijk wel na elke alinea op cntrl+s drukken! (met windows)

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry niet goed gelezen, die zijn er wel, maar bedoel je met inloggegevens ofzo? Er zijn nl wel formulieren die alle inloggegevens automatisch invullen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
In je browser? Dan beter zo af en toe Control-A, Control-C, End intypen.
Ja, wat Sonja zegt: een keylogger. Dit programma registreert alles wat wordt ingetypt en maakt hiervan een logfile aan. Er zijn veel verschillende te vinden. Gewoon even zoeken in google.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw top menubar heeft een optie Edit, daarin zit een keylogger. Type maar eens een zinnetje, daarna weghalen, daatna EDIT/UNDO.
Prinitief ? OK, maar het werkt soms.
CTRL-Z is mijn soulmate :-))