Heb de laatse DivX update geinstalleerd en krijg nu steeds een irritante melding. Hoe kom ik hier vanaf?

Heb de laatste DixX plus update geinstalleerd (incl. DivX HiQ) en krijg nu om de 20 seconden (wanneer ik op internet ben) een melding (scherm) met het volgende:
DivX HiQ Debug: HiQ supported site definition updated 3 minutes ago.
Ik moet van deze meldingen af, want zoals ik al schreef, komt dit bericht iedere 20 seconden terug en worden de minutes verhoogd.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik kom in het Nederlands maar 1 forum tegen waar deze vraag ook gesteld werd en daar was de oplossing niet bij. Ik vond hem wel voor je op een Duitse site dus ik hoop dat je Duits net goed genoeg is :-) Succes!

http://forum.chip.de/browser-plugins/hilfe-firefox-stuerzt-beim-abspielen-divx-playern-ab-1470059.html#post8929033
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn duits is goed genoeg en het ging ook precies over hetgene dat ik bedoelde. De oplossing heeft me alleen niet geholpen.
+1 voor de moeite.
Mogelijk helpt een register instelling veranderen.
Start
Uitvoeren CMD
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ WindowsCurrentVersion \ Internet Settings

"ProxyEnable" = dword: 00000000

Hiermee crasht I.E. niet langer.
Als deze instelling op 00000001 stond,anders niet veranderen.Zorg trouwens ALTIJD voor en recente back up !!

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 1 minuut:
Uitvoeren CMD moet natuurlijk zijn in de UITVOEREN box REGEDIT typen.