Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn alt + tab functie weer consistent werkt?

Mijn vraag:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn alt + tab functie weer consistent werkt?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Apparaatnaam LAPTOP-4KPIPOJG
Processor AMD Ryzen 7 4800H with Radeon Graphics 2.90 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 16,0 GB (15,4 GB beschikbaar)
Apparaat-id 2968F98E-9BD8-4F2A-810F-B137F99FFDEB
Product-id 00325-96767-60178-AAOEM
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Pen en aanraken Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm

Editie Windows 11 Home
Versie 21H2
Installatiedatum ‎6-‎6-‎2022
Build van besturingssysteem 22000.856
Ervaring Windows Feature Experience Pack 1000.22000.856.0
Fabrikant HP

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd.
Ik heb mijn windows verkenner aangezet en via taakbeheer opnieuw opgestart maar dit doet niks.
Bij opnieuw opstarten van de laptop doet de functie het soms een dag wel en soms een dag niet.
Soms doet de functie het maar heel even en dan ineens kan ik het niet meer gebruiken.
Het kan ook zijn dat ik het meteen vanaf opstarten niet meer kan gebruiken.
Dit is echt ongelofelijk irritant want ik ben een gamer en ik moet tussen mijn tabjes kunnen gaan om tussendoor informatie op te zoeken. Ik maak geen gebruik van een 2e scherm.

een jaar geleden
in: Software
1.2K
TurfGraver
een jaar geleden
Kijk eens onder multitasking (windows toets + i).
P.s haal onnodig info uit je vraag.
Apparaat en product id. ;)
Artaleas
een jaar geleden
Hey bedankt voor je info TurfGraver. Ik heb geprobeerd op Windows toets + i te drukken maar dan gebeurt er ook niks. Hij heeft er geen zin in. Ik wist niet dat dat onnodige informatie was HAHA. Ik heb het geprobeerd te verwijderen in de vraag maar jammergenoeg mag ik het niet aanpassen, alleen iets toevoegen. Ik zal er de volgende keer wel op letten.
TurfGraver
een jaar geleden
Opstart klikken en dan Multitasking intikken.
Artaleas
een jaar geleden
Het lag aan de gamingbooster van omen. Ik zag hem wel steeds aangaan tijdens een game maar volgens het programma stond het uit. Toen heb ik het in de configuratie instellingen kunnen wijzigen. Ik had gevonden dat het alleen voorkwam als ik een game startte. Daarom had ik soms wel en soms niet het probleem. Ook weer opgelost! Anyway, bedankt voor je hulp TurfGraver! Fijn dat er mensen zoals jij zijn die toch andere mensen helpen.

Antwoorden (1)

Het kan een mechanisch defect zijn in de toetsen zelf. Na verloop van tijd komt er stof etc onder. Het toetsenbord omkeren en een paar keer op de tafel laten neerkomen is dan een oplossing. Bij sommige borden zijn de toetsen na wat piegelen verwijderbaar en terug te plaatsen.
een jaar geleden