Hoe kan je 2 apparte foto's langs elkaar in photoshop cs4 ?

Ik klik op openen voor een foto dat lukt, ik klik nog een keer dat lukt ook maar dan moet je in zoon klein balkje aanklikken en dan krijg je de andere foto.... Maar hoe kan je ze naast elkaar hebben ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je bedoelt dat ze naast elkaar in een bestand komen te staan ?

Daar vanuit gaande in hoog tempo door de handelingen:
1. vergroot de afbeelding waar je de 2e foto bij wilt hebben met de afmetingen van die foto die erbij moet.
2. selecteer de 2e afbeelding en doe ctrl A en ctrl C.
3. selecteer je 1e afbeelding en doe CTRL V

=> allebei de afbeeldingen staan nu in een eigen laag in het zelfde bestand.

Nu wil je ze nog naast elkaar ?
4. verklein en verplaats allebei de lagen totdat ze netjes naast elkaar liggen. Of hoe je ook wilt. Gebruik daarvoor file -> scale -> enter.
5. opslaan onder een nieuwe naam. Als psd als je geen details kwijt wilt raken. "voor web" als je het op internet wilt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ken CS4 niet, maar ik gok op beeld (of venster)>>cascade of naast elkaar