Ik heb net de ios 6 op mijn iPhone geinstalleerd alleen ben ik nu al mijn contacts kwijt. Hoe kan ik van mijn iMac de contacts synchroniseren?

Ik heb op mijn MacBook Pro een Address book welke voorheen synchroniseerde met mijn iPhone maar na de update naar ios 6 niet meer lukt. Wie weet wat ik kan doen? Ik durf nu mijn iPad niet meer te updaten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Stap 1 is het maken van een backup van je adresboek op je Mac, voordat deze leeg wordt gesynchroniseerd. Gewoon voor de zekerheid.

Daarna log je in op je iCloud account en check je of alle contacten daar nog staan. Zo ja, dan je iCloud account op je iPhone verwijderen, en deze daarna weer opnieuw aanmelden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ook een optie kunnen zijn, maar vanaf je iPad kan je niet zo makkelijk een backup maken als vanaf je MacBook. Vandaar dat ik die optie prefereer.