Met offline bedoel je neem ik aan dat je internet het niet meer doet.

Computers hebben vaak de functie om een netwerkkaart uit te schakelen om energie te besparen dit kun je op de volgende manier uit zetten..

Klik met je rechter muisknop op deze computer en vervolgens klik je op eigenschappen. Klik dan op apparaten beheer. In deze lijst vouw je de netwerkadapters open en klik je dubbel op de netwerk kaart die daar in de lijst staat. Ga hier vervolgens naar het tabblad "energie beheer" en verwijder het vinkje bij se tekst "de computer mag deze kaart uitschakelen om energie te besparen"

Hoop dat het hier mee is verholpen anders zou je ook even kunnen kijken of her aan je modem ligt.. Zijn het bijvoorbeeld vasten tijden dat je internet het niet meer doet en moet he om dIt te verhelpen je modem opnieuw opstarten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
constant
11 jaar geleden
thks, opgelost