hallo ik heb een youtube account aangemaakt om games in mijn pc te filmen maar ik snap niks van fraps en graag wel een gratis programma weten juli ?

ik zoek een video software om op YouTube te uploaden dus dat de video ondersteund wordt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik gebruik ook fraps om op te nemen ! ik weet wel hoe het moet.
Om op te nemen voor GAMES moet je deze instellingen hebben. En met F9 kan je opnemen maar dan neemt hij alleen games op geen bureaublad ! voor andere opnamen gebruik ik Camtasia studio 7. Oja voor Fraps om te stoppen druk je weer op F9!

1e foto is van de instelling en de 2e van de instellingen om op te nemen !

Toegevoegd na 3 minuten:
Oja voor je zelf op te nemen dus je microfoon staat dat in afbeelding 2 alleen heb ik mijne niet opgenomen ik zelf ga een tutorial geven dan op mijn kanaal op youtube !

Kanaal naam: ddavy98 gaming

Toegevoegd na 26 minuten:
Oja je video's staan in je C-Schijf in het mapje Fraps en movies. Oja het zijn meerdere video's maar die kan je samen doen in windows moviemaker ! en om op youtube te zetten moet je een file converter downloaden en het bestandje naar MP4 zetten dan doet hij het wel op youtube !