ik heb het spel blitzkrieg 2 geinstalleerd maar als ik het spel opstart staat er dit: to install this aplication u need admin priveleges on ur pc. ??

ik heb geen idee wat ik nu moet doen,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ga naar setup.exe toe en klik met de rechtermuisknop erop. Kies voor de optie. "uitvoeren als administrator" "Run as admin" en het spel zal installeren.