Plotseling kan mijn Movie Maker kan niet meer worden gestart? Hij geeft een foutmelding. Wat kan ik ertegen doen?

Hij geeft de volgende melding:
Movie Maker kan niet worden gestart. Controleer of de computer aan de systeemeisen voldoet, zorg ervoor dat het stuurprogramma van de videokaart is bijgewerkt en start Movie Maker vervolgens opnieuw.

Maar eerst deed het programma het wel gewoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelfde probleem hier. Heb geen oplossing, maar wilde het mededelen.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk moet u helaas wachten tot de volgende update van movie maker. Vaak worden fouten dan weer snel herstelt.
Ik hoop dat MovieMaker weer snel gaat werken voor u!