Hoe heette dit computerspel voor kinderen me een vliegend schip en een stad in de wolken?

Vroeger toen ik een jaar of vijf was, speelde ik een computerspel. Je was een konijn en je beste vriend was een leeuw en je moest allemaal opdrachten gaan doen. Je kon ook met een of ander vliegend schip naar een stad in de wolken. Het spel was volledig in het nederlands. Wie weet welk spel ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij weten niet wanneer je 5 was. voor het zoeken is het makkelijker om te weten wanneer je dat spel ongeveer speelde. jaren 80, begin jaren 90, begin jaren 00 ofzo. het is ook handig om te weten op welke computer er gespeeld werd. een pc, of een spelcomputer als playstation, nintendo enz.
gvrox
11 jaar geleden
Ik verbaas me er ook altijd over dat vraagstellers denken dat de hele wereld weet hoe oud ze zijn... (of dat ze een "oud nummer" zoeken, blijkt het muziek uit 2001 te zijn)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik noemde mijn leeftijd om aan te geven voor welke leeftijdscategorie het spel bedoeld was. Maar ik speelde het rond 2000-2005. Het spel speelde ik op de computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik heb het spel al gevonden!! Het heet robbie konijn pret in de wolken!!

Antwoorden (1)

Volgens mij was de naam van het spel iets met robbie konijn. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaaaa!!! Ik heb wat rond gezocht en het is inderdaad van Robbie Konijn! Het is 'pret in de wolken' !!