youtube werkt niet goed in opera, iemand een oplossing ?

youtube hapert heel vaak als ik opera gebruik, bij mozilla firefox is er niks aan de hand en werkt het gewoon goed. aan de pc kan het denk ik ook niet liggen dit is net nieuw win 7 64 bits 128 gb samsung 530 ssd, ivy bridge i7-3770K @3.5 ghz, 16 GB 1600 ram, asrock extreme z77 mb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Mensen op het forum van Opera.com hebben ook problemen. Iemand zegt het volgende; "Hello I just had this problem, try unchecking the box in Settings | Preferences | Content | Enable plug-ins only on demand".

Ik weet niet of je daar iets mee kunt, maar er zijn ook mensen die opera gebruiken waar het wel goed bij werkt. Het zal dus waarschijnlijk aan de instellingen/configuratie liggen. Tenminste, dat hoop ik want dan is het zo verholpen voor je. Succes ermee!