Hoe kan ik alle muziek op mijn pc overzetten naar iTunes?

Ik wil dus alle muziek die op mijn computer staat tegelijk overzetten naar iTunes en niet alles los met map toevoegen aan iTunes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als er niks anders opzit dan 'sleur en pleur' te gebruiken, kan je ook met de zoekfunctie van Windows zoeken naar *.mp3. Vervolgens alles wat er gevonden is selecteren (ctrl+a) en dan slepen naar iTunes.