Hoe kan ik in Excel op snelle manier formules in een zeer groot aantal vakjes doorvoeren?

Ik heb al geprobeerd te werken met Matrix formules, wat opzich prima gaat. Alleen kan je bij matrix formules niet sorteren.

Het "slepen" van de formule naar meerdere vakken is de manier waarop ik het nu probeer. Maar helaas zijn het 10.000 rijen en duurt dit telkens een paar minuten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Stel de formule staat in [A1], dan ga je daar op staan.
Dan druk je in:

CTR+C
dat is kopieren

F5
dat is ga naar, en tik in de pop up de onderste cel in
in kolom A die je wilt hebben (b.v. A1000).

SHIFT+END
SHIFT+pijltje omhoog
Als het goed is heb je nu alle cellen van A2 t/m A1000 geselecteerd.

CTR+V
Hiermee plak je hetgeen je eerder gekopieerd heb

Veel succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Het klinkt ingewikkeld, maar als je eenmaal gewend bent met dergelijke codes te werken dan wil je niet meer anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is precies wat ik zocht, bedankt!