Hoe voeg ik msn contacten toe via skype?

Ik heb zojuist de nieuwe versie van Skype gedownload waar je msn en Skype aan elkaar koppelt in 1 account.
http://www.skype.com/intl/en/get-skype/on-your-computer/windows-live-messenger/

Nu probeerde ik dus een msn contact toe te voegen via skype, want msn zelf is nu op een of andere manier verwijderd. Als ik naar contacten toevoegen ga heb ik een optie om het emailadres in te vullen maar dan zegt hij dat dit contact niet bekend is. Moeten al mijn msn contacten ineens skype downloaden voordat ik ze toe kan voegen? En kunnen anderen mij wel toevoegen? of is hier een andere manier voor...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan inloggen met je Windows Live ID bij Skype, als dat gelukt is zal Skype vragen of je al een Skype account hebt of je een nieuwe Skype account wilt registeren.

In jouw geval zal je waarschijnlijk nog een apart Skype account moeten aanmaken. En deze vervolgens koppelen aan je Windows Live ID (dit laatste zal Skype regelen).

Nadat je een Skype account hebt aangemaakt zal je als het goed is aan de linkerkant alle Windows Live contact personen zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook Skype geinstalleerd op de PC en iPad. Op de pc kan ik inloggen met mijn Windows Live ID, krijg dan alle contactpersonen te zien van MSN. Op de iPad kan ik alleen inloggen met mijn Skype naam. Wanneer ik dus inlog met mijn Skype naam krijg ik niemand te zien van MSN. Kan e-mail sturen aan contactpersonen dat ze ook Skype moeten installeren. Hoe komen de contactpersonen van MSN dus in Skype?