Weet iemand een videobewerkingsprogramma van ongeveer 30 euro, waarmee je ongeveer dit kan?

Ik zoek nog een videobewerkingsprogramma rond de genoemde prijs, Ik zou er graag dit mee kunnen.

-Geluid en video apart bewerken, Dus dat als je een stukje knipt dat je het geluid niet meteen meeneemt.

-Makkelijk in de omgang, Ik ben niet bepaald professioneel in de omgang met videobewerking (Ik ben natuurlijk wel beried me er iin te verdiepen)

-Er moet wel een probeer-versie bijzitten.

-De kwaliteit niet vervaagd (Verwacht dit niet bij een betaald programma, Maar heb hier veel last van bij windows movie maker)

Dat was het wel zo'n beetje. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

30 euro wordt moeilijk denk ik
magix is wel een van de goedkopere versie

tip: marktplaats misschien ?

nog een tip:
ik weet niet waar je woont maar vaak heb je in de stad wel eens van de winkels waar ze oudere pc spullen verkopen voor ene prikkie een soort fabrieksopruiming of winkel waar ze partijen verkopen
ik heb ooit een daar een oude firewire kaartje gekocht niet omdat ik die nodig had maar omdat er mooie software bij zat

n.m oudere versies van ulead video editor (tegenwoordig corel)
Het was wel een light versie omdat hij bij hardware was verkocht maar wel met serie nummer en dus waren er nog updates ed bij te vinden etc

Meestal werken deze beter onder xp maar ik heb het zonder grote problemen nog onder windows 7 aan de praat gekregen
8 euro kostte het een buitenkansje

hopelijk treft je het ook
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, ik kwam zelf ook wel op de sony vegas 11 wat redelijk lastig is om mee te werken (Naar mijn mening) Maar ik zal wel even kijken. Ik woon in regio Rotterdam dus daar zullen ze ook wel zo'n winkeltje hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zei Vegas bedoelde studio, Maar in iedergeval bedankt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik vragen mag, Ik zag ook zo'n kaartje op marktplaats liggen met Magix erbij het was dit kaartje: http://computer-software.marktplaats.nl/overige-computers-en-software/595079281-firewire-ieee-1394-kaart-met-magix-video-software-nieuw.html?return=eJxtjsFugzAQRP8lEtwA2xBVNbKioF77ES6YYGFjy7uUqFX%2FvesovfW0b3ZmR6sll99Wsh6keHmVJzA6jUu%2FIEbZNGuIZqu9TitGpzVCvblmDD7uaBJUZqsgzHjoZJrwaZK9mep%2Fd2w7Xi%2Fo3eXuFC8nUBiK9sqLdog7ASNwpK6tEBlFxu5ha8Iu%2B5Mlypv4PJiB4BFHgi9L%2BwHmCf6K8Znz%2BWDbPT04klwPku%2F6Zu8kAuRWUeKHCnMZ465YqY%2FiPFS8OL%2FRZDQUO%2FU%2Fv1KAWu0%3D&df=1&fta=eNpNkc9LwzAUx%2F8VyaG3QdJON1%2FoYeJloLsoXsYYr0tWw9I2NOlWHf3ffckUvIXvLz6PICzg6mEJbOjt%2FozWM%2BlB5BzYaEuRKV%2BGDoR0A3BpBRR5Lm0OxZwkhDmXyoB0jsyjB7ICfBsn%2FVH5WAqkNw7aodG9OcjTBV6xNqPsvIE8C1XZHTPnhpJneNnOxG7LdyWPAHNgDmvNpKEZDwUwoxIZgebFYlnwhUig5ITOofJ7q9s6fMYGJ%2BMRWIPjPo5QT6WVHBhemEQQcDUwE%2FRKx5O%2Bfo7FWUzdA3vBSts0%2FwDs%2FcvpO1Rn3QfdBqOTLoA94eGkW7XBhqTNL8sqhN5UQ9Cx9UdPLG9dH9at0uMtSrMfaIeI9kvDE%2Fd0m05egvgfII9%2BZYVtratO6ZbJaZpuV51jjMN1mn4AofyOmw%3D%3D&fta_ind=1&fs=1 Weet u iets van dit programma en of het het waard is om te informeren welke versie van het programma>
capthavoc
11 jaar geleden
Ik zou zeker even vragen welke versie het is en of het onder xp werkt denk het op het eerste gezicht al
meestal krijg je het dan ook wel aan de praat onder windows 7
lastig kan zijn dat de installer 32 bits is maar daar kan je met compatibiliteitsmodus meestal wel omheen
vaak werken dingen als " mail deze video naar" of zo niet meer maar dat is maar bijzaak met vele oudere software kan je vaak hetzelfde bereiken als Met al dat " nieuwerwetse " spul ;)
als je een handig DHzelfer bent
en wat meer geduld hebt
Nero Video 12 kost nu volgens huns site maar 30 dollar en heeft een 15 dagen trial. Ik heb met Nero al m'n video voor mijn YouTube kanaal bewerkt (518 video's) en kan wel zeggen dat dat een goede keuze is. Natuurlijk zal je alle instellingen en mogelijkheden moeten uitproberen en ondervinden maar dat gaat overal voor op. Kijk recent nu ook naar deze files via YouTube op een smart TV en dat knalt, ondanks de oorspronkelijke slechtere VHS-tape originelen, toch bijna ongeloofwaardig mooi van het scherm. Er valt ook veel te editen maar dan moet je de software wel aardig kennen, affijn, doe je keuze en succes!