Hoe kan het dat ik maar een beperkt aantal youtubefilms kan bekijken?

Na ca 7 filmpjes, staat het scherm op groen of zwart, ik hoor wel het geluid maar geen beeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het bekijken van filmpjes is relatief zwaar voor je videokaart. Het zou kunnen dat hij daardoor zo warm wordt, dat hij er na een paar filmpjes mee ophoudt.
De oorzaak is vaak een slecht of niet werkende koeling. Controleer even of de koeling werkt en of er geen stof in zit.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou dat misschien de reden zijn dat wanneer ik mijn pc uitzet en na een tijdje weer aanzet ik wel weer filmpjes kan zien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dan kan je videokaart even afkoelen.