Bestaat er een soort oscilloscoop programma waar je muziek in kan stoppen en dat er dan een mooie oscillator komt?

ik maak zeg maar zelf muziek, en als ik dat dan op youtube wil zetten is een plaatje zo saai, en bij echte muziek kanalen zie ik soms hele vette oscillators, bijvoorbeeld deze http://youtu.be/vrQo7xIiewA wie weet een programma hoe ik zoiets kan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Download de WinAmp player. Die is gratis hier te krijgen:
http://www.winamp.com/

Daarna kun je op dezelfde site eens kijken naar "plug-ins" (de 4e tab bovenin de site, naast "skins"). Kies daar voor "browse visualizations". Je kunt daar kiezen uit honderden visualizations, bekijken en downloaden. Vervolgens kun je heel makkelijk switchen tussen de gedownloade visualizations in het WinAmp programma zelf. Het lijkt me dat daar zeker iets voor je te vinden is.

In dezelfde tab (browse visualisations) zie je ook de optie "create visualization" om zelf een zgn. "vis" te maken. (vis is de extensie). Dan kun je zelf alles helemaal naar wens instellen.

Gaat dat allemaal goed dan hoef je alleen nog maar een filmpje van het resulaat te maken (ik neem aan dat je wel weet hoe dat moet) en kun je het resultaat oploaden naar YouTube. Succes!