Waarom doet mijn Microsoft office 2012 product key het niet?

Onder op mijn laptop staat wel een 'product key' die 25 tekens bevat. Alleen als ik die heb ingevoerd, zegt ie dat het geen geldige Office-productcode is.. wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Antoni
11 jaar geleden
Staat de product key niet ergens op de verpakking van je Microsoft Office 2012 pakket? Of ergens in de documenten in het Office pakket?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hehe, je reactie in combinatie van die trollface. Nice.

Antwoorden (3)

De productkey op je laptop is de key voor je Windows besturingssysteem. Microsoft Office moet je meestal apart aanschaffen.

Er zijn overigens ook prima gratis kantoorpaketten beschikbaar zoals LibreOffice. Dit pakket biedt vrijwel dezelfde opties als Microsoft Office, maar is volledig gratis. In de bron vind je een linkje naar de download van LibreOffice.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier de site in het Nederlands: http://nl.libreoffice.org/.
Of http://www.openoffice.org/nl/
de product key onder op jouw laptop is waarschijnlijk de product key gekoppeld aan windows 7? of een andere versie van dit besturings systeem. Office staat vaak geinstalleerd als probeer versie. (30 dagen versie) daarna moet je hem kopen of iets anders gebruiken. Wat je kunt doen is bellen naar de helpdesk van Microsoft en daar controleren wat er mis is. Dan weet je zeker waar je aan toe bent. Tel 020 5001500
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-Microsoft office 2012 bestaat niet
-de 'product key' waar je het over hebt is de productcode van de besturingssysteem op jou laptop.

"wat nu?"

-Open office downloaden
of
-Een microsoft office pakket aanschaffen.