Ik probeer mijn samsung lcd tv (le32a456) als monitor te gebruiken door deze via een HDMI kabel met mijn laptop te verbinden. Helaas geen beeld...?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je moet ven naar je Display-instellingen en daar kiezen voor dat je externe monitor, je eerste monitor moet worden/volg hoofdmonitor (die van je laptop). Je kan dat doen o.a. bij je Screen Resolution, daar moet je dan bij de eerste balk, nummer 2 kiezen (staat als eerste boven resolution en orientation).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het idee dat ik de juiste drivers mis, laptop leest geen 2e monitor... Kan alleen geen drivers vinden! (HDMI kabel doet het)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan moet je even achterhalen wat je grafische kaart is en dan daar de driver voor downloaden. Je kan ook in je Device Manager kijken naar je grafische kaart en dan kiezen voor: Driver Update.