Met welke software kan je de achtergrond van een filmpje veranderen?

Ik heb een filmpje van iemand die danst, en ik wil achtergrond veranderen. Dus geen Green-Screen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke achtergrond?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De achtergrond is een soort podium, met wat instrumenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaat niet lukken

Antwoorden (1)

Dat gaat niet. Als je wel één kleur achtergrond had, dan kon je de danser(es) eruit knippen, zodat je dan de danser(es) weer voor een ander plaatje kan zetten dat de nieuwe achtergrond wordt.

Als je geen eenkleurige achtergrond hebt als origineel, dan moet je elke frame bij langs gaan en daar de danser(es) zelf handmatig eruit knippen. Als je filmpje 20 frames per seconde bevat en je filmpje is bijvoorbeeld 10 seconden lang, dan moet je zelf al 200 frames bij langs gaan. Dat is dus niet te doen.

Toegevoegd na 19 uur:
Als dat wel kon, dan waren de green screens overbodig.