Hoe kan ik een deel selectie van tekst maken in adobe reader?

Voorheen kon in een deel selectie maken, hierdoor trok je een soort blauw vlak over een stuk tekst en dit kopieerde je dan en kon je plakken in excel.
Het gaat om een deel van een tabel waar ik kolommen moet kopiëren die onder elkaar staan en niet degene die er naast staan. En dit lukt nu dus niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat werkt nog steeds als je PDF bestand is gebaseerd op tekst. Ik heb het met de laatste versie (10.1.4) geprobeerd. Waarschijnlijk is je bron in het PDF bestand een plaatje geworden en dan kun je de tekst niet knippen en plakken.