Hoe kan ik een AVC bestand openen?

Ik heb beelden van een camerasysteem die ik moet overhandigen aan de recherche. Deze beelden zijn alleen avc beelden. Hoe kan ik AVC beelden makkelijk afspelen? Met mediaplayer doet hij het bv niet.

Alvast bedankt !

Groet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

dag
K-Lite Codec Pack 8.8.0 kan zeker AVC bestanen opennen en nog meer ( DivX, Xvid, MPEG-4, H.264/AVC, MPEG-2, FLV1, FLV4, VP3, VP6 and MJPEG MP3, AAC, AC3, DTS, LPCM, Vorbis, MP1, MP2, AMR and IMA ADPCM)
en het is gratig
de link : http://www.restfile.net/9i8c4ymowlhc/K-Lite_Codec_Pack_880_Full.exe.html

ga naar onder en zal je (get link) zien ,klik en de rest is gemakkelijk
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super man bedankt! Snap dat de recherche zulke bestanden ook wel kan openen maar wil het een beetje netjes aanleveren!