Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mariokart voor de nintendo 64 downloaden voor op mijn PC? zoja hoe? (hoe uitgebreider hoe beter)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Download een nintendo 64 emulator. Dat is eigenlijk gewoon een spel computer in je computer. Dan zoek je op google: mario kart nintendo 64 rom. Dan kom je waarschijnlijk heelveel sites tegen. ga er naar een toe en download de rom. Soms is het gezipt. Dan moet je winrar downloaden en het daarmee uitpakken. Dan op je de emulator en kies FILE > OPEN > en de rom selecteren die je net hebt gedownload. Dan begint het spel! Suc6!!
Oja, bijna vergeten, kijk even bij opties bij controls/besturing. Dan kan je zelf instellen welkr knop wat moet zijn. Dan heb je geen gedoe met rare besturing.
Suc6!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek op internet een nintendo 64 emulator en download de bijbehorende ROM van mario kart. Als het goed is staat er een gebruiksaanwijzing op de site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat dit werkt en duidelijk ik? (zie bron)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
This file was deleted:s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry :( Had ik niet gezien

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding