kan ik mariokart voor de nintendo 64 downloaden voor op mijn PC? zoja hoe? (hoe uitgebreider hoe beter)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Download een nintendo 64 emulator. Dat is eigenlijk gewoon een spel computer in je computer. Dan zoek je op google: mario kart nintendo 64 rom. Dan kom je waarschijnlijk heelveel sites tegen. ga er naar een toe en download de rom. Soms is het gezipt. Dan moet je winrar downloaden en het daarmee uitpakken. Dan op je de emulator en kies FILE > OPEN > en de rom selecteren die je net hebt gedownload. Dan begint het spel! Suc6!!
Oja, bijna vergeten, kijk even bij opties bij controls/besturing. Dan kan je zelf instellen welkr knop wat moet zijn. Dan heb je geen gedoe met rare besturing.
Suc6!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek op internet een nintendo 64 emulator en download de bijbehorende ROM van mario kart. Als het goed is staat er een gebruiksaanwijzing op de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop dat dit werkt en duidelijk ik? (zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
This file was deleted:s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh sorry :( Had ik niet gezien