vraagje over msn

Als iemand mij een link stuurt in een gesprek, en ik klik daar op, dan opent hij de link in OPERA. hoe verander ik dat naar CHROME? ik wil OPERA wel graag behouden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Chrome als standaard browser instellen Toegevoegd na 47 seconden: doe chrome open, klik op de sleutel rechts boven, opties, en dan 'als standaard browser instellen'

Chrome instellen als standaardbrowser sorry wet nu niet precies hoe dat moet

Verander je instellingen bij msn. Stel in dat je links wilt open met chrome in plaats van opera.

Dat komt omdat U geen standaardprogramma heeft opgegeven. Dit gaat als volgt : Configuratiescherm>>>Programma's>>Standaardprogramma's Druk hier op de (lichtblauwe) regel: Uw standaardprogramma's instellen.Nu ziet U aan de linkerkant diverse programma's staan ( Opera,Internet Explorer,Paint,Word etc) Als U nu op bijvoorbeeld Internet Explorer drukt..is de beschrijving in het grote vak te lezen. Nu komen er twee opties. De 1e ( bovenste)= Dit programma standaard instellen. Verder kunt U dan in de 2e optie instellen ,welke ándere programma's / software applicaties er verder nog met het aangewezen programma kan worden geopend. ( bijvoorbeeld Uw emailcliënt,waarmee U standaard e-mail mee ontvangt,bewerkt,verstuurt) Gewoon aanwijzen >>Ok >> Klaar ! Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100