Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er is manier om je usb-stick te formatteren van fat32 naar ntfs, maar kan het ook weer omgekeerd?

Het voordeel is dat ik nu films groter dan 4 gb er op kan zetten, Nadeel is weer dat de liedjes die er op staan het niet meer doen in mijn autoradio vanwege die ntfs indeling, 'no device'geeft die aan. Is er nog een weg terug?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede vraag...
ik weet veel van pc's maar van usb sticks moet je me niet vragen, daarom +1. Misschien kan de vraag zo gesteld worden dat je een partitie wilt op je usb stick?
Als dit mogelijk is, dan kan je beide gebruiken. Veel succes!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed antwoord, maar werkt dit ook met andere sticks dan HP? in ieder geval +1 voor het antwoord.
gr.
Chris
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat maakt 'm nix uit. Al vele malen gebruikt en ik heb geen HP-sticks. Het is heel vreemd, het lijkt het enige stukje software ooit gemaakt die dit kan...
LET OP DAT JE HET GOEDE DEVICE FORMATTEERT!
Anders zien we je hier een tijdje niet terug :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tis gelukt thxx :)
Je kunt de stick gewoon formateren via Windows en dan kies je voor Fat32 als bestandsformaat. Dit gaat via een pull down menu.

Rechter muisknop op de usbstick en kies ervoor om deze te formateren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan gewoon vanuit Windows. Rechtermuisknop -> Formatteren, klik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding