Met welk programma openen pdf bestanden zich vlug?

Ik gebruik momenteel Adobe Reader, maar deze heeft minstens 3 seconden nodig om een pdf bestand te openen. Is er een programma waarmee zoiets direct geopend kan worden zonder dat zware programma Adobe Reader? Trouwens alles van Adobe vind ik slecht (veel te zwaar en veel te veel rommel). Ik zoek gewoon iets dat gewoon pdf's kan openen en geen honderden extra's.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
2.1K

Het beste antwoord

Je hebt eigenlijk wel gelijk.
Hier twee lichtgewicht alternatieven:

http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader/
http://blog.kowalczyk.info/software/sumatrapdf/index.html
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Foxit Reader kan dat wellicht veel sneller...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit dacht ik ook + voor jou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 super programma
Foxit Reader is redelijk lichtgewicht en opent snel. (en is gratis)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Skim en Foxitreader. Is prima:)