wat is goede (gratis) software om je scherm af te dekken?

Ik wil mijn scherm gedeeltelijk afdekken, welke software kan ik hiervoor gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een scherm gedeeltelijk afdekken? Ik weet niet of dat letterlijk mogelijk is. Wat wel kan is gebruik maken van meerdere virtuele bureaubladen (degene die niet actief zijn, zijn ook 'bedekt'). In Ubuntu bijvoorbeeld heb je standaard 6 virtuele bureaubladen ingesteld. Er bestaan echter ook tools om hetzelfde effect in windows te bereiken zoals virtuawin, microdesk, etc...

Begrijp nu uit jouw antwoord op de reacties wat de bedoeling is. Open je, ik neem aan WORD document 2 keer. Maak elk scherm zo breed dat je alleen dat ziet wat je wilt zien. Plaats het scherm wat je niet wilt zien via de - optie onderaan op de balk of open een derde scherm dat je over het scherm plaatst dat je niet wilt zien. Als je er voor zorgt dat het ene scherm aan de boven kant een beetje uitsteekt en het andere aan de onderkant kun je door hier op te klikken scherm a of scherm b zichtbaar maken. HEt scherm dat je altijd wilt zien staat dan altijd zichtbaar aan b.v. de linker zijde. Hoop dat dit duidelijk is voor je, geef anders een reactie. Succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100