Hoe kan je de reclame blokkeren voor youtube filmpjes op een ICS Android tablet?

Steeds vaker krijg je eerst nog een reclameblok voordat het filmpje zelf gaat beginnen.
Is dit te omzeilen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee. Bij Dumpert kun je tenminste nog vernieuwen, maar bij YT helaas niet. Het beste kan je gewoon even in een ander tabje verder browsen en dan weer terugswitchen. Ook adblock en zulk soort programma's helpen hier niet tegen, omdat ze niet herkenbaar zijn als popups/banners etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, deze reclame wordt Door de uploader er voor gezet (hij/zij geeft hier toestemming voor) zo dat hij/zij geld verdient met het filmpje. als je heel veel gebruik maakt van je account krijg je wel vaak de optie om de reclame naar 5 sec over te slaan