Waar download ik een progamma voor mijn ingebouwde webcam?

Toen ik deze laptop kreeg (Dell) voor sinterklaas stond dit programmaatje er gewoon op. Maar een maand geleden heb ik mijn computer laten opschonen omdat er nog al veel virussen op stonden. Ze hebben letterlijk alles eraf gehaald behalve mijn documenten en foto's. Weet iemand toevallig waar ik een progamma van een ingebouwde webcam kan downloaden die geschikt is voor mijn laptop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Bij Dell Support en zoek naar "driver webcam", hou wel even je typenummer van je laptop bij de hand, die heb je nodig om de juiste driver te vinden:

http://www.dell.com/support/drivers/be/nl/bedhs1/Home/NoDefaultOS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je precies met de webcam gaan doen? Ik ga er vanuit dat de driver al geïnstalleerd is. Je kunt bijvoorbeeld Skype downloaden en daar mee de webcam testen.