Hoe kan ik vanuit Outlook 2010 een groep contacten exporteren naar Excel? ZIE UITLEG

Niet alle contacten tegelijk dus, ik heb iets van 5000 contacten die ik allemaal gecategoriseerd heb.

Ik wil een excel bestand van alle mensen ouder dan 50 dat is in outlook de kleur geel. ( ongeveer 1200 )

Als ik wil gaan exporteren geeft outlook mij alleen de mogelijkheid om alles in een keer naar excel te exporteren.
Wie helpt me ?

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (2)

Je kunt in Outlook (tijdelijk) een nieuwe contactpersonen-map maken, en de geselecteerde personen daarheen kopiëren. Vervolgens kun je wel alleen die map naar Excel exporteren.
bamibal
11 jaar geleden
U kan ook alles in Excel importeren en dan evt met een extra kolom aanvinken wat u wilt.
Nu kan u gemakkelijk met data/sort die allemaal samen zetten en de rest verwijderen.