Weet iemand hoe mijn Sims 2 weer opstart?

Ik speel al heel lang de sims 2 maar sinds gister startte die opeens niet meer op? Als ik op 'spelen' klikte komt er te staan: Controleer of de disc sims 2 in de cd/dvd rom speler is geplaatst. Klik op oke en start de applicatie opnieuw.' Dit heb ik heel vaak gedaan maar werkt niet, ik heb ook al de disc schoongemaakt en dat waar die in moet. Maar ik weet niet waarom die niet meer opstart?

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?!
Alvast enorm bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het spel herkent de disk niet meer. Ik ben bang dat je het spel opnieuw zult moeten installeren. Heb je wel backups?