Is er een mogelijkheid om bewegende emoticons van incredimail te gebruiken in een ander mailprogramma zoals bijv. hotmail?

ze moeten dan uiteraard nog bewegend blijven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

ja sla handmatig de smiley`s van incredimail op, en zodra je mailt kun je als je een smiley van hotmail wil selecteren er ook voor kiezen om er een te maken met opgeslagen afbeeldingen. volg de stappen, en geef op het laatst je nieuwe emoticon een snelnaam. (het lukt niet altijd, i.v.m. resulutie van de afbeeldingen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat moet wel kunnen. Je kunt ze natuurlijk kopieren en plakken (mits in hotmail wel de optie voor HTML aanstaat). Als je ze op een website ziet kan je ze met de rechtermuisknop opslaan en invoegen in je mail.

Hotmail gebruikt zelf ook emoticons, zie bijgaande handleiding hoe je die gebruikt (dit zijn de normale emoticons).

NB. Als iemand Outlook 2007 gebruikt, zullen de animaties niet worden getoond. Alleen de eerste afbeelding. Dit komt doordat Word de HTML weergeeft in Outlook en dit is een compatibiliteitsissue heb ik gemerkt bij het nagaan van mijn antwoord. In hotmail en Gmail werkt het correct, in Outlook niet (je ziet dan alleen het niet bewegende plaatje).