Hoe komt het dat IE9 crasht wanneer ik een pdf bestand wil openen en daarvoor de invoegtoepassing ZEON CORPORATION uitgevoerd moet worden?

Heb dit al geruime tijd, zelfs nu nog na opnieuw een schone installatie van het OS win7 home 64bit gedaan te hebben.
Heb dit alleen op IE en niet op mozilla firefox of google chrome, alleen vind ik IE prettiger werken. Kan iemand me uitleggen wat de oorzaak van de crash is?
Is het niet compatible met IE9 of heeft het problemen met bepaalde software?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

"Is het niet compatible met IE9"

Correct. Zeon software deinstalleren, probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IE9 maakt gebruik van de Zeon-addin om de PDF weer te geven. Aangezien de plugin niet compatible is met IE9 crasht het hele verhaal. Zeon software is geen onderdeel van Windows. Als je Win opnieuw geinstalleerd hebt, dan zou het ook niet op de computer aanwezig moeten zijn. Als je de PDF kunt weergeven in de Foxit-reader (of een willekeurige andere) dan gebruik je die als addin voor het weergeven van PDF'jes in IE.