Hoe autoreply instellen in Outlook voor extra postvak?

Is het mogelijk om in Outlook een autoreply in te stellen voor een EXTRA postvak? Dus niet voor het standaard Postvak IN, maar voor een andere (gedeelde) mailbox.

Dus als iemand naar dat betreffende e-mailadres een mail stuurt, een standaardbericht terugkrijgt. Maar dit e-mailadres is dus in Outlook ingesteld als extra postvak waar meerdere personen gebruik van maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
10.5K

Antwoorden (2)

Dat kan je met regels instellen regelen, je kan kiezen om afhankelijk van aan wie het bericht gestuurd is, deze laten verplaatsen en andere opties laten uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, maar ik wil dus graag weten of en zo ja hoe dit toepasbaar is uit naam van een extra postvak.
Ik ga er vanuit dat er sprake is van een netwerkomgeving met een Exchange Server waarbij je je eigen Postvak hebt en een 'gedeeld' Postvak. Bij beide Postvakken hoort een netwerkgebruiker met een loginnaam en bijbehorend wachtwoord. Het menu 'Regels en waarschuwingen' waar je een autoreply kunt instellen geldt voor de gebruiker waaronder je ingelogd bent. Om dus een autoreply voor het extra postvak in te stellen zul je in moeten loggen als de gebruiker die hoort bij de extra postbus, waarna je de regel kunt aanmaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks, nuttige info!