Hoe maak je pagina nummers op de eerste pagina's onzichtbaar?

Ik wil in MS Word 2007 de eerste pagina's van een document zonder pagina nummers hebben, maar pas vanaf pagina 5 bijv. instellen, maar dan ook dat op pagina 5 gelijk het start met nummer 5. De vraag is: hoe stel ik dat in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
7K

Het beste antwoord

Sectie einde invoegen en vanaf daar pagina nummering opnemen in de voettekst. Je kunt met nr 1 beginnen, maar ook bijvoorbeeld met 5 en vanaf daar doornummeren. Na een volgend sectie einde moet je wel aangeven dat je doornummert.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe voeg je een sectie einde in, zonder dat dit te zien is in de afdruk?
paulus811
11 jaar geleden
Menu 'pagina-indeling', optie 'Eindemarkeringen' en dan 'volgende pagina' kiezen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sectie einden zijn niet te zien op de afdruk. Zij hebben alleen betrekking op de stijl. Binnen een sectie kun je een stijl definieren. De volgende sectie kan dan weer een andere stijl bevatten. In jouw geval: sectie 1: zonder nummering en sectie 2 met nummering. Kies sectie einde nieuwe pagina.
Succes

Andere antwoorden (2)

Klik op een willekeurige locatie in het document.
Klik op het tabblad Invoegen in de groep Koptekst en voettekst op Paginanummer.

Klik op Opmaak paginanummers.
Geef een nummer op in het vak Beginnen bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Dan komt het dus op iedere pagina en dat is nou net NIET de bedoeling.
je kunt ook bij de instellingen < eerste pagina afwijkend > aanvinken.
succes