Hoe werkt Mcafee op mijn laptop nu het abonnement verlopen is?

Het abonnement van Mcafee is al een tijdje verlopen.
Dit abonnement was 2 jaar geldig na mijn aankopen van de laptop. Toch zie ik wel dat de sites nog getest worden.
Zelfs al kom ik op een onbetrouwbare website, dan lees ik: Ho, dit is een gevaarlijke site met onbetrouwbare inhoud. Ik zie op de beveiligingsstatus van de computer dat firewall en andere beveiligingen ingeschakeld staan, en controleert de pc ook automatisch op updates.
Moet ik het nu verlengen of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.1K

Het beste antwoord

Het antivirus programma blijft gewoon werken, echter haalt het geen updates binnen.
Maar omdat er iedere dag nieuwe bedreigingen komen zoals nieuwe virussen, phishing , malware etc etc kan het programma je steeds minder goed beschermen tegen nieuwe aanvallen
Over enkele dagen of weken krijg je een melding dat je antivirus programma verouderd is