Ouderwetse type machine geluiden?

Bestaat er een prog. voor windows7 waarbij je een typ programma kan laten klinken als een ouderwetse typ machine? in de film minoes was het ook te horen daar had de journalist op z'n laptop dat ook.(wel alweer een tijd geleden)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Dit programma zorgt ervoor: http://www.grc.com/freeware/clickey.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het prog. geprobeerd maar niet wat ik zoek want elke toets klinkt het zelfde ik zoek juist de ouderwetse typmachine geluiden klikken voor letters en de bel enzovoort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle toetsen op een typemachine klinken ook (nagenoeg) hetzelfde. De bel wordt niet veroorzaakt door een toets. Zit het bel geluid niet in de enter/return toets? Dat is in sommige gevallen hetzelfde als wanneer je de bel zou horen. Veel typewriters hebben volgens helemaal niet zo'n vervelend bel geluid, maar dat is niet het punt natuurlijk. http://www.youtube.com/watch?v=ug-eNEc6ePM